אחריות לכל החיים על פגמי ייצור ונזקים כתוצאה משימוש.
האחריות לא מכסה גניבה, נזק למוצר שנעשה במכוון, נזק קוסמטי שלא משפיע על ביצועי המוצר.
ניתן לקרוא על האחריות של מוצרי קירו באתר היצרן הנמצא בקישור הבא:
https://kiro-inc.com/warranty/
אחריות עבור גוף המוצר - לכל אורך חיי המוצר*
אחריות עבור המערכת האופטית - לכל אורך חיי המוצר*
אחריות עבור מערכת ההארה - 10 שנים*
המוצר הולוסאן שלך מבוטח להיות חסר פגמים לבעלים הראשונים מעת רישום המוצר. אחריות זו חלה בפרט על שלדת המתכת, מערכת ההארה, והמערכת האופטית.
שלדת המתכת והמערכת האופטית של מוצר ההולוסאן שלך מבוטחת לכל חייו של המוצר שלך תחת שימוש אישי וסביר במוצר.
תחת האחריות של הולוסאן מערכת ההארה מבוטחת ל-10 שנים מיום הייצור הנקוב תחת שימוש אישי וסביר. במקרה של פגם מאושר תחת תנאי האחריות אנחנו נתקן או נחליף את המוצר במוצר דומה אשר שווה ערך או בעל ערך גבוה יותר.
הולוסאן מורשה לספק מוצר לא זהה אך דומה במקרה של ניצול האחריות כאשר המוצר המדובר לא בייצור.
האחריות של הולוסאן לא חלה על:
בנוסף, האחריות תבוטל לחלוטין במידה ויבוצעו התאמות או שינויים שלא נגרמו ע"י הולוסאן.
הולוסאן עלולה להגביל את שירותי האחריות שלה עבור מדינות שבהם הולוסאן או סוחריה המורשים מכרו את המוצר במקור.
עבור דרישות אחריות מחוץ לארצות הברית, מחיר השילוח (הלוך וחזור), מחירי ביטוח ועלויות היקפיות נוספות הן אחריותו של הלקוח ואינן מכוסות ע"י הולוסאן.
לפניות בנוגע לאחריות ללקוחות מחוץ לארצות הברית, אנה פנו לאימייל: international@holosun.com
רישום המוצר הכרחי עבור מימוש האחריות.
לרישום המוצר לחץ כאן
לניצול האחריות עליך למלא טופס. לחץ כאן למעבר לטופס.
אנחנו נתקן או נחליף את מוצר הוורטקס שלך במידה ויחווה נזק או תקלה ללא עלות.
במידה ולא נוכל לתקן את המוצר שלך, נחליף אותו במוצר במצב תפקוד מושלם ברמה זהה או טובה יותר.
הדרך בה המוצר ניזוק, מי גרם לנזק או איפה נרכש המוצר לא משנה.
אם יש למוצר בעיה, לא משנה הסיבה אנחנו מתחייבים לטפל בך. אתה יכול לסמוך על אחריות ה-VIP של כל מוצרי וורטקס.
כאן באולייט, מאמינים במוצרים שלנו.
אם למוצר אולייט שלך יש כל פגם הקשור בייצור או בחומרים, אנחנו רוצים לתקן אותם!
משך אחריות | שם המוצר |
---|---|
לכל החיים | OKnife |
10 שנים | X9R Marauder |
5 שנים | Most of lights |
2 שנים | I1R2 PRO/IXV keychain light; Built-in battery headlamps; Built-in battery weapon lights, charging cover |
שנה | I1R/I1R2 EOS; MCC charging cable; Rechargeable batteries; QD Mount; Remote Switch Pressure Switch |
ללא אחריות | Non-rechargeable batteries; Clip; (Head-light) Headband; Lanyard; Osling; Holster |
הערה: אם מוצר נרכש לפני יוני 2013 תסופק אחריות לשנתיים בלבד. (מספרים סידוריים אשר מתחילים ב- A/B/C)
מדיניות החזרות תוך 30 ימים:
ניתן להחזיר כל הזמנה תוך 30 ימים מהתאריך שהזמנה התקבלה. מוצרים מוחזרים מוכרחים להיות במצב חדש לגמרי, ללא שימוש ובאריזה המקורית.
ברגע שתגיש בקשה להחזר כספי או החלפה, אנחנו נשלח לך תווית החזרה כדי שתוכל לשלוח לנו את המוצר בחזרה, אין צורך שתשלם על עלות המשלוח.
מוצרים חינמיים או קידומיים מוכרחים לחזור עם המוצר המקורי כאשר מקבלים עליהם החזר כספי.
כאשר המוצר המוחזר יגיע אילינו, החזר כספי או החלפה תבוצע וקרדיט יועבר באופן אוטומטי לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה.
להחזר הכספי עלול לקחת 2-5 ימי עסקים להופיע בחשבון שלך.
עבור מוצרים שנרכשו ממוכרים צד שלישי, בשלושים ימים הראשונים אנו ממליצים לך ליצור קשר עם המוכר המקורי כדי שיוכלו לעזור לך. במידה ואתה נתקל בבעיות בתהליך אנא צור איתנו קשר.
בגדר האחריות המוגבלת:
אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באימייל - cs@olightstore.com
או תבקר באתר https://www.olightstore.com/saleProgressSearch.html כדי להגיע בקשת ניצול אחריות.
אנא הכן מספר סידורי, תאריך הרכישה ותיאור פשוט של הבעיה במוצר.
אם המוצר שלך צריך להשלח לתיקון אנחנו נספק לך מספר מספר פנייה. הפנייה שלך תטופל במהירות האפשרית ברגע שתתקבל החבילה. ההבנה שלך תוערך מאוד.
שימו לב, האחריות לא חלה על נזקים כגון: שריטות ופגמים קטנים אשר נגרמים משימוש שוטף במוצר, התאמות ושינויים לא רשמיים שנגרמים למוצר, שימוש לא ראוי, התפוררות,
רשלנות, תאונות, תחזוקה לא ראויה או תיקון ע"י כל גורם שהוא לא מוכר מאושר או החברה אולייט עצמה.
מוצרים ללא אחריות:
עבור מוצרים שכבר לא חלה עליהם אחריות, נשמח להציע עד 30% הנחה לקניית מוצר באתר שלנו.
אביזרים כגון: תפס כיס, נרתיקים, מסננים, שרוכים וכו'. לא כלולים באחריות שלנו.
צוות שירות הלקוחות של אולייט תמיד שם לענות על כל השאלות שעלולות להיות לך.
תוכל לתקשר עם שירות הלקוחות באימייל- cs@olightstore.com
או לדבר עם שירות הלקוחות ב-Live Chat בכתובת- https://olight.secure.force.com/LiveChatPage
במקרה של תקלה במוצר Osight (כולל המבנה, הסוללה המובנית, ה-LED או העדשה), יבוצע תיקון בהתאם לתנאי האחריות.
אם התיקון אינו אפשרי, יינתן מוצר חלופי במצב תקין לחלוטין, זהה או טוב יותר מבחינה פיזית.
האחריות מכסה פגמים בחומר או בייצור במסגרת שימוש רגיל. עם זאת, האחריות אינה חלה על אובדן, גניבה, נזק מכוון, נזק קוסמטי או נזק לעדשה.
להלן פירוט תקופות האחריות עבור חלקי המוצר:
משך אחריות | שם המוצר |
---|---|
לכל החיים | אופטיקה |
2 שנים | מכסה טעינה |
1 שנה | כבל טעינה, מתקן הרכבה |
ללא אחריות | שבר, ברגים רצועה, כלי עבודה, מטלית ניקוי וכ'ד |
החברה IMI Defense מספקת אחריות לכל החיים למוצרים שחל בהם שימוש סביר. IMI Defense מאמינה במוצרים שלה וביכולות שלהם על סמך נסיונם רב השנים.