ביטול עסקה יתבצע בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981
- נקבל כל בקשה לביטול אם את/ה מבקש/ת לבטל את ההזמנה כל עוד היא לא נשלחה. פני/ה אלינו דרך דף "פנה אלינו".
- ניתן לבקש לבטל הזמנות "קניה מראש" כל עוד ההזמנה טרם נשלחה. פני/ה אלינו דרך דף "פנה אלינו".
- אם ההזמנה כבר נשלחה, שלח/י לנו הודעה דרך דף "פנה אלינו" ונדריך אותך בצעדים הנדרשים כדי להחזיר אלינו את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא. במקרה זה, הלקוח ישלם את עלויות השילוח חזרה ואת עלות השילוח אליו ויקבל החזר מלא פחות עלות השילוח.
- אין עמלה על ביטול ההזמנה (מלבד עלות השילוח אם היא נשלחה).
- אם את/ה רוצה להחזיר את המוצר, אנא עקוב אחר ההוראות ב"מדיניות החזרות".