אם כל ההזמנה שלך מוגדרת כל "קניה מראש", אנו נחכה עד שכל המוצרים יגיעו לפני שנשלח אותה. אם יש עיכוב מעבר למתוכנן, אנו נציע לפצל את ההזמנה למספר שילוחים ללא עלות מצד הלקוח.
אם חלק מההזמנה מוגדרת כ"קניה מראש", אנו נציע ללקוח לפצל את ההזמנה. כל פיצול לשילוח נוסף יגרור תוספת עלות שילוח. הלקוח יכול להחליט להמתין להגעה של כלל המוצרים ולמנוע עלויות נוספות.
אם כל ההזמנה במלאי:
במקרה הזה, את/ת תקבל/י מייל עם מספר מעקב תוך 12-24 שעות מזמן הקניה בתנאי שההזמנה נעשתה בין ראשון לרביעי. אם ההזמנה נעשתה בחמישי-שבת, המספר מעקב ישלח ביום ראשון.
אם אחד המוצרים לא במלאי אך באתר היה רשום שהוא אכן במלאי, תקבל/י הודעה שבה נאפשר לך לפצל את ההזמנה למספר שילוחים ללא עלות נוספת או לבטל את המוצר שאינו במלאי ולקבל החזר כספי מלא.